Service level agreement

#VCS: meer dan 15 jaar ervaring

Onze zorgen en service reiken net zover als u dat wenst. Ook voor het onderhoud van uw audiovisuele systemen. Heel wat van onze klanten kiezen daarom voor een Service Level Agreement. Waarin u zelf bepaalt hoe en hoe snel we u helpen. Waterdichte afspraken die we altijd volledig nakomen.

Alles is mogelijk

Kies zelf hoever u wilt gaan. Op basis van uw behoeften, noden en bedrijfsprocessen.

Interventie – Wilt u dat we binnen de 2 uur bij u zijn om u te helpen? Of binnen de 24 of 48 uur? Kies zelf de termijn van onze interventie.

Preventie – Op zeker spelen met een jaarlijks preventief onderhoud van uw audiovisuele installaties en multimediatechnologie? Wij zorgen ervoor.

Continuïteit – Een probleem met een multimediatoestel? We vervangen het tijdelijk, zorgen voor een functieoverbrugging of ... vervangen het volledig. Zodat u operationeel bent voor die belangrijke vergadering of dat evenement.